April 14, 2017

MARIE ROGET x SUDIO SWEDEN - 15% DISCOUNT


Sudio Sweden here
My earphones here

Happy Friday, loves! The long weekend has began and I'm really excited to spend my first Easter holidays with my love. Although sad because I'm away from my family which I miss so God damn much. But, speaking about good things, I have a gift for you! If you're like me, if you like a super sweet sound when you're listening to music, you'll most definitely love Sudio Sweden! You can have any pair of earphones/headphones you like with 15% of discount with the code missroget. It's my second time collaborating with them and each piece is better than the last one. Either in design or sound quality. The minimal design paired with their amazing sound makes the ultimate accessory for my, and your, daily life. I've been wearing them nonstop! You can find mine here. Wireless and super comfy! I cannot wait to read your opinion on them. Happy Easter everyone! xoxo
________________________________________

Boa Sexta-feira, loves! O fim-de-semana prolongado já começou e não poderia estar mais feliz por poder passar as primeiras férias da Páscoa com o meu homem. Embora esteja triste por estar longe da minha família, da qual tenho imensas saudades. Mas falando em coisas boas, tenho um presente para vocês! Se são como eu, se gostam de boa qualidade de som quando ouvem música, então certamente irão amar a Sudio Sweden! Podem escolher o par que mais gostam e ainda usufruir de 15% de desconto no final da compra com o código missroget. É a minha segunda colaboração com a marca e cada peça é sempre melhor que a anterior, seja em som ou no design. O seu design minimalista conjugado com a brutal sonoridade tornam-se no acessório indicado para uso diário, meu ou teu. Tenho usado os meus fones sem parar! Podem encontrá-los aqui. Wireless e super confortáveis! Fico a aguardar para ler a vossa opinião. Tenham uma boa Páscoa! xoxo

2 comments: